Nyt on oltu työkokeilussa, on tehty kokeillen töitä..
Eipäs, vaan on kokeiltu soveltuisiko tuollainen työ mulle, mun keholle, joka ei oo ihan normaali.
Kyllä, se soveltuisi, tuosta työstä myös pidän, se on mun mielestä hauskaa työtä.

Mitä tämä loppuminen taas tarkoittaa perheen kannalta?
Se tarkoittaa sitä, että olen enemmän kotona, aamuisin kun pitää lähteä kouluun, mä olen melkein aina paikalla.
Iltapäivisin kun tullaan koulusta, mä olen kotona, voin auttaa paremmin läksyissä

Ruuan kanssa saattaa tapahtua muutos parempaan.
Ei tarvitse enää tehdä ruokaa, sellaista joka vain on tehty nopeesti täyttämään vatsa ja vastaamaan tarkoitustaan.
Nyt saattaa olla, että ruoka on hyvän näköistä, tehty rakkaudella, sisältää salaattia ja kaikkea muuta, tai, jos se edes näyttäis kivalle, eikä olis sellasta harmaan-ruskean eri sävyisiä kastikkeita tai mössöjä.
Jotenkin, kun ruuan laittoon on varattuna aikaa ~30min, ei oikein jaksa ja pysty tekemään muuta, mä oikeesti olen erittäin otettu siitä, miten monipuolisesti itse söi muksuna.

Vähän harmittaa kun itse siihen ei pysty.

Ja meidän pinkissä linnunpöntössä asuu ilmeisesti asukkaat. 
Näyttäisi olevan varpusia. Mä pelkäsin pitkään, ettei sinne muuta ketään koska väri on tuollainen.

 

Mitäs kuuluu prosessiin??
Foniatrille pääsyä odotan, aika tuli jo postissa, mutta mua jännittää, mitä siellä sitten tapahtuu, mitä siellä tehdään?
Varmaan sanotaan, että puhu matalammalta ja opettele tekemään näin.
Mutta mitä jos ei osaa tehdä näin?

Muuten ei oikein kuulu mitään erikoista.
Testoja saan kyllä piikkinä ja geelinä edelleen, että olis jotenkin keholle selkeempää mitä tässä tapahtuu.
Menkkoja ei oo nyt tän vuoden puolella enää ollut kertaakaan, tästä olen todella iloinen, voin myös nyt ilostua siitä, että ne ei enää tuu, ollenkaan.
Mä uskon siihen.

Parrasta löytyy muutama tumma haiven ja viiksistä samoin.
Tänään aamulla muru sanoi, että mulla on alkamassa trans-parta, se on sellainen, mikä on pistetty merkille, lähes kaikilla tuntemillamme transmiehillä kasvaa sellainen tietynlainen parta, ainakin alussa, jotenkin jännä huomio.