Koska tätä oon ollut päivittämättä, pitää varmaan asialle tehdä jotain.. Eikös??

Joten..

TaDaa..
Mä alan kirjoittamaan tänne, muustakin kuin meidän perheestä.. Mä alan kirjoittamaan tänne siitä, miten mun projekti: rantapallosta rantaleijonaksi, sujuu..

Eli, lyhyesti: olen aina ollut lihava (tai ainakin melkein aina).
Nyt se saa riittää, jotain on tehtävä asian eteen ja kun jossain vaiheessa on tulossa leikkauksia, niin on parempi että hoitelee niitä ajatellen itselleen lihaksia ja kuntoa paremmaksi.
Paskempiakin ideoita varmasti on joskus tehty..
Mutta kun jonnekin pitää saada kirjoittaa, jos vaikka se auttaisi pitämään motivaatiota yllä.

Eli, miten nää kuuluu aloittaa, näinkö:

Suunnitelma: Rantapallosta rantaleijonaksi - rantakuntoon 2017 (itse olisin halunnu sanoa realistisena 2025 mutta tyttis on sitä mieltä että optimismi jyllää ja 2017 on hyvä vuosi)

Toteutus: hanki salikortti, keksi mitä kaikkea haluat parantaa ja tee saliohjelma (sano tyttikselle: "mitä siellä sit niinku voi tehdä et tulee paremman näköseks??" ja tyttis on kiltti ja tekee ohjelman)

Toiminta: tärkein asia tulee tässä: KÄY SIELLÄ SALILLA SENKIN POSSU!!!

 

Just tänään naureskelin salin henkilökunnalle, miten mä olen bulkannut 31 vuotta ja on aika tehdä tästä lihaksia..
Mut vakavasti puhuen.
Testoja on nyt otettu 1,5v, hormonipolille on kontrolli aika kuunlopulla ja partaa ei vieläkään näy.
Painoa oli aamulla 114kg, aika tarkkaan pyöreät sellaiset

Mä haluan olla paremmassa kunnossa.
Haluan, että voin ostaa vaatteet ihan normaalista kaupasta, jostain vaikka Seppälästä, edes kerran ennen kuin olen niin bodattu etten mahdu niiihin vaatteisiin.. (en tiedä tapahtuuko tätä koskaan)
Oikeesti, se mitä haluan on se, että mä mahdun normaalikokoisiin housuihin, joissa vyötärön tuumakoko ei ole 42" vaan ennemminkin jotain 36" luokkaa, mitä se on ollut viimeksi v. 1999, siitä on 4v päästä 20 vuotta!!
OIKEESTI, miksi mä en ole aikaisemmin tehnyt asialle mitään!!?

Nyt tuntuu sille, että tästä vois tulla jotain, että tuntuu sille, kuin voisin saada aikaiseksi tehdä itselleni jotain, jotta voisin jaksaa paremmin.

 

Tästä tulee siis samalla treeniblogi, tai en mä siitä tiedä, mutta saanpahan ainakin syyn kirjoittaa tänne siitäkin.