Mulla kasvaa sänki, hitaasti mutta varmasti se puskee leuasta läpi.
Nilkassa kasvaa jo kunnon "hobitti"-karvat ja mahassa on mustaa karvaa aika reipaasti.

Odottelen tota kunnon parran kasvua tässä, että sais alkaa kasvattamaan sitä, on jotenkin säälittävää tuo kasvu vielä.
Sellasta pientä haiventa pukkaa siis läpi.

Ajattelin kohta taas ajaa sen pois, sen joutuu/saa ajella kerran kuukaudessa kun kasvuvauhti on niin hidasta.

Kesäloma oli ja meni, ei mitään niitä ehtinyt tekemään mitä olin suunnitellut, mutta ei kai se mitään haittaa.
Tää viikko mulla piti olla "omaa" lomaa, joka meni siihen, että kun lapset oli päiväkodissa mä olin kotona nukkumassa suurimman osan ajasta, jotenkin kai kertynyt tota univelkaa.
Mutta ei kai se ole väärin se nukkuminenkaan

Kuvausprojektit jäi kokonaan tekemättä ja suunnittelematta, mutta ei se haittaa, olis se voinu mennä huonomminkin.

Särkkiksessä ehdittiin käymään koko perheen voimin ja voi että, se oli hauskaa, en kertaakaan ajatellut mitään muuta, kuin sitä, että nyt pidetään hauskaa.

Huomenna alkaa taas arki ja työharjoittelu.
Jotenkin sekin on vaan kiva juttu, tuntuu kivalle päästä taas töihin, jotenkin se on mulle tehnyt vaan hyvää, että on joku paikka jonne voi mennä tekemään asioita, eikä tarvitse maata vain kotona ja kuluttaa aikaa.

 

Nyt ei oikein tule mitään erikoista mieleen, että mitä sitä vielä kirjottais, mutta kai se taas jossain vaiheessa tulee sekin mieleen, palaan sitten taas asiaan.